Conversie-optimalisatie

Heb je het gevoel dat je niet alles uit je website haalt ondanks dat je goed gevonden wordt in Google? Krijg je wel genoeg bezoekers, maar geen nieuwe klanten? Dan ligt het probleem toch echt bij je eigen website. Om je rendement te verhogen kunnen vaak al kleine wijzigingen leiden tot meer nieuwe leads. Een voorbeeld hiervan is het veranderen van de kleur van een button. Dit is niet altijd even mooi, maar wees eerlijk, wat heb je liever? Een schitterende website? Of een converterende website?

Hoe ga ik je helpen?

  1. Analyse van je huidige prestaties van je pagina's.
  2. Verbeterpunten samenstellen.
  3. Welk actiepunt heeft prioriteit?
  4. Testen.
  5. Evalueren en toepassen.
Auteur:
Xander
Categorie:
Analyse, website

Data-analyse

Uit de huidige statistieken van je website halen wij verbeterpunten.

Gedrag van je bezoeker

Wat doet de bezoeker? Aan de hand van dit onderzoek zien wij precies hoe een bezoeker zich beweegt op je pagina en waar men op klikt.

A/B testing

Testen en verbeteren vanuit statistieken! Welk resultaat levert het meeste op?

“Mensen willen graag een schitterende website, maar wij hebben liever een website die conveert”
– Vamos Online Marketing

Vraag nu een gratis adviesgesprek aan